perjantai 24. toukokuuta 2013

ykstoista.

Yksitoista levyy suklaata mä söin kun alepan kassa ne mulle möi. Sitten tuli oksu, itku ja paha mieli, mutta ruskeatakin ruskeampi kieli. Terkuin Runoseilori kasikolme. Ei vaan, sain ekan blogihaasteeni ikinä joten siihen on vastattava! Kaisuli jonka blogia kehotinkin jo kaikki lukemaan laittoi siis haastetta yhdentoista kyssärin verran!
Minä ja paheellinen lakupiippu
http://siameselipstick.blogspot.fi/
1. Mihin maahan haluaisit seuraavaksi matkustaa? Siis minähän en oo ikinä matkustanu juuri tallinaa pidemmälle joten vastaan Lontoo, koska luulen että oon edellisessä elämässäni ollut brittipunkkari.


2. Suurin saavutuksesi elämässä tähän mennessä? Hm, en oo saavuttanut juuri mitään jos täysin rehellisiä ollaan, joten eiköhän saavutukset ole edessäpäin.

3. Suurin haaveesi? Saada oma menestyvä kampaamo, ja fillari. Fillarin ei tarvii olla menestynyt mutta jos oma ois ni se ois kiva. 

4. Minkä jo menneen asian muuttaisit, jos pystyisit? En lähtis muuttelee ku muutamia pahoja hiusmokia.

5. Lempielokuvasi? Olen elokuvien suurkuluttaja ja en osaa sanoa lempparia mitenkään. Bad luck love on tykki, pulp fiction, moni japsikauhupätkä on rokannu ja viimesimpänä täydellinen isäntä niminen raina.

6. Oletko koskaan kohdannut vaaraa, millaista? En mitään oikeaa, olen vaarassa lähestulkoon aina. Olen mm. vaarassa lihoa kerrostalon kokoiseksi, 

7. Mitä teet työksesi ja tykkäätkö siitä? Olen partur-kampaaja, ja tykkään. Muutoin kai vaihtasin alaa.

8. Mitä tekisit lottovoitolla? Ostasin varmaan sen fillarin minkä tahon. 

9. Mitä kannattaa katsoa telkkarista? Ei juuri mitään.

10. Paheesi? Syöminen. Pakollinen paha ja hyveellinen pahe.

11. Lempikosmetiikkatuotteesi? ;) Clarinsin huulikiillot ja Paul Mitchellin tukkatökötit. 

Eli tämäkään ei raottanut sielunelämääni kummemmin, heitän haasteen bäk kaikille ketkä tahtoo itestään jotain kertoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti